۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

هنگامه سیاست 2

الآن تو ایران،آغاز و پایان یک جنبش فریاد آزادی ، به سلب بیشتر آزادی از مردم می رسد ....
بیشتر جریان های آزادی خواه چون رهبران مدبر و آزاد منشی ندارند،از نقطه ای به بعد ملت را از دست می دهند. وقتی بیشتر آزادی خواهان از مخالفان سیستم هستند تا مدافعان اصول آزادی و انسانی وعموما به دنبال هواهای نفسانی خود،اعم از قدرت ، بی بند و باری و یلگی؛ با گذشت زمان برای تحقق اهدافشون، مجبور به زیرپا گذاشتن حقوق بنیادی و اولیه مردم می شوند. این اتفاق تمام جریان را به گند می کشد و عملا آنرا پوچ و بی معنی می کند و باالطبع وقتی سیستم می خواهد با آنها برخورد کند، آنها هم مجبور می شوند آزادی های عمومی را به خاطر تخطی عده ای از مردم، سلب کند.حال چه برسد به اینکه سیستم خودش هم استبدادی یا دیکتاتوری باشد.
--------------
به یکی از ملتی که بخاطر تظاهرات عاشورا، امروز،علم توهین و وا اسلاما بلند کرده بودند،گفتم:
"اگر میگین اینا عزاداری مردم رو خراب کردند،چرا وقتی که تو حسینه امام خمینی،روز عاشورا وتو مجلس عزا، سر سخنرانی خاتمی ریختن ملت رو زدند،علمتون رو علم نکردین..."
نفهم، مزخرف جواب داد.

۲ نظر:

  1. سلام
    از اینکه درباره مطالب وبلاگم نظر دادید تشکر می کنم. اما نکاتی هست که باید با شما در میان بگذارم:
    1. از اونجایی که به یکی از ملت پیام فوق رو فرستاده بودید، اون شخص حتماً بنده بوده ام، ولی بنده که اصلاً جوابی به پیغام شما نداده ام که اینجانب رو نفهم مورد خطاب قرار می دهید و جواب نداده بنده را مزخرف می خوانید. از این نوع برخورد شما کاملاً اطمینان حاصل کردم که واقعاً آرام جانتان را گم کرده اید!!! آقای هم دانشگاهی که حسین (ع) را آرام جان خود می دانید چطور در این فضای غبار آلود فتنه ، ایمان و عقاید افراد را به راحتی مورد تمسخر قرار می دهید. من متعجبم از کسی که حسین(ع) را مایه ی آرامش خویش می داند ولی در مواقع بحران به او و بیانات آسمانی او رجوع نمی کند.
    منتظر باشید...
    mortezazadeh.blogfa.com

    پاسخحذف